KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Saturday 18 February 2012

[MALAY] EA Memperkenalkan Permainan The Sims FreePlay Untuk Platform Android



Peminat permainan The Sims? Kini, Electronic Arts telah pun mengeluarkan permainan The Sims FreePlay untuk para pengguna Android, dimana menariknya, permainan tersebut diedarkan secara percuma, dan boleh dimuat-turun daripada Android Market tanpa membayar sebarang wang, berbeza dengan permainan-permainan yang lain.



Walaubagaimanapun, setiap pengeluar permainan perlu menjana wang, dan melalui The Sims FreePlay, bagi para pemain yang ingin menghabiskan permainan dengan lebih pantas, ataupun mahukan sesuatu yang lebih, boleh membuat pembelian terus melalui aplikasi tersebut beberapa perkara dan kuasa tambahan.

Melalui The Sims FreePlay, ia membawakan permainan yang menyerupai permainan Sims yang lain, dimana para pengguna boleh mengawal seorang watak Sims, dan seterusnya merekabentuk rumah mereka, menjaga peliharaan mereka, memberikan mereka kerjaya, dan membuat beberapa perkara lagi.

Bagi anda yang berminat, boleh memuat-turun permainan The Sims FreePlay yang bersaiz hampir 600Mb ini secara percuma daripada Android Market hari ini.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News