KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Friday 24 February 2012

[MALAY] Yes Dan Proton Mengumumkan Kerjasama Strategik



Seperti mana yang kami laporkan awal sebelum ini, hari ini, Yes dan juga Proton telah pun secara rasminya mengumumkan kerjasama mereka, dimana kedua-dua gergasi ini akan bergabung tenaga dalam membangunkan sokongan 4G pada kenderaan model baru Proton. Melaluinya, para pelanggan Proton akan menikmati perkhidmatan Yes yang istimewa, bermula daripada model baru Proton, P3-21A.



Melaluinya, sama seperti sokongan pada Yes Huddle, ia membolehkan sehingga lima peranti didalam kenderaan dihubungkan pada rangkaian Yes4G, dan membolehkan para pengguna menikmati rangkaian internet berkelajuan tinggi ketika bergerak.

Selain daripada hanya menawarkan perkhidmatan jalur-lebar, kerjasama ini juga dijangka akan terus berkembang, dimana pada masa hadapan, Proton dan Yes bercadang untuk menawarkan beberapa aplikasi pintar, seperti diagnostik kenderaan dalam masa-nyata, perkhidmatan berasaskan geolokasi, dan beberapa perkhidmatan tambahan lagi.





Walaubagaimanapun, maklumat mengenai bagaimanakah pengguna akan dicaj padanya dan berapa lamakah Yes menawarkan perkhidmatannya secara percuma kepada pembeli kenderaan baru masih tidak diketahui lagi. Dan maklumbalas pihak JPJ berkenaan dengan perkara ini juga masih tidak didapati lagi.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News