KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Sunday 1 July 2012

Flash Tidak Akan Disokong Bermula Daripada Android 4.1 Jelly Bean



Hari ini, pihak Adobe telah pun mengesahkan yang mana mereka tidak lagi akan menyokong Adobe Flash untuk Android, bermula daripada Jelly Bean ini, disamping pada masa yang sama mengatakan mereka akan menghentikan pemasangan Flash yang baru melalui Google Play bermula daripada 15 Ogos kelak.

Walaubagaimanapun, Adobe mengatakan mereka akan terus mengeluarkan kemaskini sekuriti untuk para pengguna sedia ada, dan mereka yang masih ingin menggunakan Adobe Flash mungkin perlu bergantung kepada versi lama, dan mendapatkannya daripada sumber berbeza selain daripada Google Play Store.

Dan mungkin bermula daripada pengumuman ini, lebih ramai pembangun yang bergantung kepada Flash akan beralih kepada sokongan HTML5 dalam memastikan aplikasi mereka berjalan lancar tanpa sebarang masalah.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News