KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Sunday 1 July 2012

Peranti BlackBerry 10 Ditangguhkan – Ingin Menggunakan Windows Phone?



Nampaknya Research In Motion terus menghadapi masalah demi masalah, dimana kiniReuters melaporkan yang mana kini RIM menangguhkan pelancaran BlackBerry 10 kepada tahun hadapan, mengambil masa lebih setahun daripada apa yang disasarkan sebelum ini.

Perkara ini dikatakan dimana berkait rapat dengan pembangunan sistem operasi terbaru mereka yang mengambil masa lebih lama daripada apa yang dirancang sebelum ini.

Lanjutan daripada ini, Reuters mengatakan yang mana salah satu pilihan RIM adalah untuk menghentikan pembangunan sistem operasi mereka, dan memilih Windows 8 bersama peranti mereka. Sekiranya ini merupakan salah satu pilihan, mungkin kita akan dapat melihat RIM dibahagikan kepada beberapa bahagian seperti sebelum ini.

Sekiranya benar RIM menggunakan platform daripada Microsoft, mungkin kita akan dapat melihat kerjasama eksklusif seumpama yang diperolehi oleh Nokia, membolehkan RIM masih menawarkan beberapa aplikasi mereka secara eksklusif untuk pengguna mereka.

Buat masa ini, RIM masih tidak mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi berkaitan perkara ini.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News