KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 28 June 2012

Tablet Nexus 7 Diumumkan Secara Rasmi Oleh Google




Setelah diperlihatkan dalam bentuk gambar dan juga video lebih awal daripada sepatutnya, pihak Google akhirnya telah pun memperkenalkan peranti Google Nexus 7 kepada umum, yang mana dibangunkan bersama oleh pihak Asus dan dijana menggunakan Android 4.1 Jelly Bean.





Melalui Nexus 7, Google mengatakan mereka ingin memfokuskan kepada para pengguna menikmati kandungan digital terus pada tablet mereka, tanpa sebarang masalah termasuk lagdan sebagainya.

Nexus 7 membawakan skrin dengan paparan HD bersama resolusi 1280×800, cip pemprosesan Tegra3 empat-teras bersama GPU 12 teras, kamera hadapan untuk panggilan video, sokongan WiFi, Bluetooth dan NFC, serta bateri yang tahan lama, membolehkan anda menikmati video HD selama 9 jam dengan sekali cas.

Peranti ini akan ditawarkan melalui Google Play Store untuk beberapa negara terlebih dahulu, dan akan diperluaskan kepada negara-negara lain tidak lama lagi. Ia dijual pada harga $199 (~RM635), yang mana jauh lebih murah daripada 1MalaysiaPad.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News