KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Tuesday 26 June 2012

Facebook Mengantikan Semua Alamat Emel Kepada Alamat Facebook.com



Dalam usaha untuk mengalakkan lebih ramai berhubung menggunakan alamat emel yang disediakan oleh Facebook, hari ini pihak Facebook telah pun mula mengantikan semua emel yang dipaparkan pada profil, dengan hanya memperlihatkan emel Facebook sahaja. Namun, untuk beberapa perkara, seperti mendapatkan kata laluan dan notifikasi, emel asal masih digunakan lagi buat masa ini.



Sekiranya anda melayari sebarang profil hari ini, semuanya digantikan dengan penggunaan emel oleh Facebook. Dan bagi beberapa pengguna yang masih belum memilih Facebook Username mereka, emel tersebut dipaparkan dalam bentuk nombor, yang mana semestinya salah satu perkara yang sukar untuk diingati dan dihubungi oleh orang lain.

Bagi mereka yang ingin mengubahnya kembali, anda hanya perlu klik pada pautan About di profil Facebook anda, dan kemudiannya klik pada butang Edit di bahagian emel.

Walaupun untuk mengubahnya, ia merupakan salah satu perkara yang mudah, namun ramai pengguna yang tidak gemarkan cara Facebook mengendalikan perkara ini, dengan tidak memberitahu kepada pengguna berkaitan dengannya.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News