KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 21 June 2012

BlackBerry Porsche Design P9981 Berharga RM6388 Di Malaysia



BlackBerry Porsche Design P9981 boleh dikatakan salah satu peranti keluaran RIM yang membawakan rekabentuk eksklusif. Dan hari ini, peranti tersebut telah pun dilancarkan secara rasminya di Malaysia, sekaligus turut sama membolehkan para pengguna tempatan menikmati peranti dengan ciri-ciri eksklusif tersebut.



Namun, ia tidak disasarkan kepada semua pengguna, dimana sama seperti peranti keluaran Vertu, ia disasarkan kepada para pengguna yang terlebih mampu sahaja. Peranti tersebut berharga sebanyak RM6388 di Malaysia.

Dari segi spesifikasi, ia membawakan ciri-ciri sama seperti Blackberry Bold 9900, dimanan didatangkan bersama-sama cip pemprosesan 1.2GHz, skrin bersaiz 2.8-inci, papan kekunci fizikal QWERTY, storan terbina 8GB, slot mikro-SD, memori sebanyak 768MB RAM, kamera 5-megapixel dan dijana menggunakan BlackBerry OS 7.0.

Unit yang dibawa ke Malaysia adalah terhad, dan ia turut diperkatakan hanya Maxis akan menawarkan peranti eksklusif ini di Malaysia.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News