KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 28 June 2012

Google Play Kini Mempunyai Lebih 600,00 Aplikasi – 20 Billion Muat-Turun



Umum sedia maklum akan yang mana Google telah pun menjenamakan semula Android Market kepada Google Play, sekaligus memfokuskan kepada gagasan kandungan melaluinya. Dan hari ini, pihak Google mengumumkan melalui Google Play, mereka mempunyai lebih daripada 600,000 aplikasi yang boleh dimuat-turun melaluinya.



Disamping itu, Google juga turut berkongsi statistik lain, mengatakan sebanyak lebih daripada 20 billion muat-turun telah dilakukann melalui Google Play sehingga ke hari ini.

Sokongan jualan juga kini didatangkan pada lebih 132 buah negara, disamping menyokong Google Play pada lebih 190 buah negara.

Bersama-sama dengannya, Google turut mengumumkan yang mana kini melalui Google Play, para pengguna turut boleh membeli majalah dan juga filem dengan mudah.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News