KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Tuesday 26 June 2012

(Konsep) Rekabentuk Antaramuka Google Play Pada Android



Google pada awal tahun ini telah pun menjenamakan semula Android Market kepada Google Play Store. Walaubagaipun tidak begitu banyak perubahan yang dibawakan melaluinya. Dan dengan Google I/O yang semakin hampir, salah seorang perekabentuk bebas hadir dengan gambar konsep untuk rekabentuk antaramuka Google Play Store yang baru.



Daripada rekabentuk konsep yang diperlihatkan, ia menunjukkan yang mana ia membawakan akses pantas kepada pelbagai bahagian, seperti Google Music, Movies, Books, Apps, dan sebagainya dengan mudah, disamping rekabentuk yang selari dengan antaramuka lain untuk aplikasi Google pada Android.

Ia masih tidak diketahui adakah Google akan memperkenalkan kemaskini untuk antaramuka Google Play Store. Namun, mungkin ia adalah salah satu perkara menarik yang dinantikan ramai, disamping memudahkan lagi pengguna menemui dan mengakses pelbagai aplikasi dengan pantas lagi.

Jadi, apa kata anda?

[Amanz]

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News