KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Monday 25 June 2012

Pengalaman Penggunaan Google Maps Yang “Menarik” Akan Hadir Ke iOS



Dengan Apple yang mula mengantikan aplikasi pemetaan pada iOS 6 dengan platform mereka tersendiri, mengantikan Google Maps, nampaknya Google tidak ingin duduk begitu sahaja, dan bakal memperkenalkanpengalaman yang lebih menarik lagi kepada pengguna iOS tidak lama lagi.

Perkara ini disahkan oleh salah seorang kaki tangan Google melalui laman Google+, mengatakan pengalaman penggunaan yang luarbiasa akan diperkenalkan pada iOS melalui Google Maps.

Namun, tiada sebarang tarikh diberikan untuknya. Baru-baru ini, Google telah pun mengumumkan kemaskini untuk Android, membawakan antaramuka 3D lebih menarik, sokongan peta secara luar talian, dan pelbagai penambah-baikkan yang lain lagi.

Apatah lagi dengan beberapa pengguna iOS 6 Beta yang mengatakan sokongan Maps padanya masih tidak menyeluruh, mungkin Google Maps akan menjadi pilihan ramai sekiranya diperkenalkan Google kelak.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News