KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 28 June 2012

Google+ Kini Mempunyai Lebih 250 Juta Pengguna Berdaftar



Pada acara Google I/O yang diadakan, selain berkongsi info mengenai Android 4.1 Jelly Bean, pihak Google juga turut berkongsi beberapa perkara menarik berkaitan Google+, iaitu laman sosial mereka yang semakin popular dari hari ke hari.

Menurut Google, kini laman sosial Google+ mempunyai lebih daripada 250 juta pengguna berdaftar, dan lebih daripada 150 juta orang pengguna merupakan pengguna aktif bulanan.







Google turut mengatakan sebanyak lebih 50% daripada pengguna mendaftar masuk ke perkhidmatan tersebut setiap hari, dan pengguna aktif menghabiskan lebih daripada 60 minit setiap hari padanya, dan 12 minit setiap hari pada Stream sahaja.

Perkara ini sekaligus memperlihatkan, Google+ mempunyai golongan pengguna mereka tersendiri, yang lebih kepada berkongsi perkara berilmiah, disamping gambar-gambar berbentuk *GIF dan sebagainya.

Di Malaysia sahaja, beberapa syarikat telah pun turut sama mula memfokuskan pada Google+, memperlihatkan laman sosial tersebut mempunyai potensinya tersendiri, apatah lagi dengan ramai yang mula mengatakan Facebook mula bosan dari hari ke hari.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News