KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 27 December 2012

Nexus 4 Bakal Dilancarkan Di Malaysia Pada Awal Januari – Berharga RM1599 Untuk 16GB?


Nexus 4 - PratempahanPelancaran peranti Nexus 4 adalah salah satu perkara yang dinantikan ramai. Ketika kami hubungi pihak LG, mereka mengatakan ia akan hadir pada bulan Januari, dan kini, stringfellowmelalui forum Lowyat, berkongsi beberapa info berkenaan dengannya.
Daripada apa yang dikongsikan, LG Nexus 4 dikatakan akan dilaporkan seawal 7 atau 8 Januari 2013 kelak, dan akan ditawarkan pada harga RM1599 untuk versi 16GB. Beliau turut berkongsi akan gambar daripada kedai Hotspot yang telah mula akan pra-tempahan untuknya.
Turut dikongsikan adalah dikatakan DiGi bakal turut menawarkan peranti tersebut, dimana seperti biasa, melalui pakej telekomunikasi, kita akan dapat melihat harga peranti yang lebih murah untuk komitmen bulanan. Apa pun, sama-sama kita nantikan maklumat lanjut daripada pihak LG yang mungkin kita akan ketahui tidak lama lagi.
LG Nexus 4 merupakan peranti dengan sokongan rasmi daripada Google, membawakan skrin bersaiz 4.7-inci dengan resolusi 1280×768 pixel (320PPI), cip pemprosesan Qualomm Snapdragon S4 Pro, memori sebanyak 2GB RAM, dan menggunakan Android 4.2 Jelly Bean padanya.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News