KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Saturday 29 December 2012

Sony Bakal Hadir Dengan Peranti Dengan Sokongan Paparan 1080p Pada CES 2013?

Sony YugaPelbagai desas-desus berkenaan dengan peranti terbaru Sony, iaitu “Sony Yuga” telah pun kedengaran untuk sekian lama, dan kini dilaporkan, Sony sedang dalam persiapan untuk mengumumkannya pada CES 2013 kelak.

Daripada apa yang dikongsikan, ia diperkatakan, berkemungkinan “Sony Yuga” ini akan dikenali sebagai “Xperia Z” dan didatangkan dengan skrin bersaiz 5-inci dan paparan 1080p padanya, selain dijana menggunakan cip pemprosesan empat-teras. Dengan spesifikasi tinggi ini, boleh dikatakan ia akan menjadi peranti berspesifikasi tinggi daripada Sony untuk pertengahan tahun pertama 2013.

Fungsi tambahan yang bakal dibawakan padanya masih tidak diketahui sepenuhnya buat masa ini. CES 2013 akan berlangsun dalam masa dua minggu lagi, dan mungkin kita akan melihat pelbagai gajet dan peralatan elektronik baru dipamerkan pada acara tersebut kelak.
Sama-sama kita nantikannya.
 
Sumber Rujukan: The Verge

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News