KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Friday 16 November 2012

HTC Deluxe – Variasi Droid DNA Untuk Pasaran Global?


Dengan pelancaran HTC J Butterfly untuk pasaran Jepun, dan juga HTC Droid DNA untuk pasaran Amerika Syarikat, semestinya ramai ternanti akan ia hadir ke pasaran Malaysia mahupun pasaran dunia yang lain.
Beberapa kali sebelum ini, beberapa desas-desus telah terdengar mengenai peranti bersaiz 5-inci dengan paparan 1080p untuk pasaran global, dikenali sebagai “HTC DLX”. Kini, @EVLeaks yang terkenal dengan penirisan gambar-gambar peranti jauh sebelum ia dilancarkan turut berkongsi gambar baru untuk peranti bernama HTC Deluxe.
Penggunaan nama HTC Deluxe ini menepati nama kod ‘DLX” yang digunakan sebelum ini, dan sekiranya benar peranti baru ini adalah variasi HTC J Butterfly dan juga Droid DNA, maka kita akan dapat melihat ia membawakan cip pemprosesan empat-teras, memori sebanyak 2GB RAM, dan juga skrin 5-inci dengan paparan 1080p padanya.
Bilakah ia akan hadir dan dilancarkan masih tidak diketahui sepenuhnya. Peranti Android terbaru daripada pihak HTC yang dilancarkan di Malaysia baru-baru ini adalah HTC One X+.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News