KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Monday 19 November 2012

Bagaimana Menghalang Aplikasi Baru Daripada Di Pin Pada Skrin Windows 8?


Pada Windows 8, ia membawakan rekabentuk skrin permulaan yang baru, membolehkan anda mengakses pelbagai aplikasi kegemaran dengan mudah. Namun, setiap kali anda memasang aplikasi, ia ditambah dengan di “pin” padanya? Untuk mengatasinya, kini anda boleh mematikan sokongan tersebut dengan mudah.
Melalui perisian yang dinamakan sebagai AutoPin Controller, kini anda boleh mengunci sokongan pin pada skrin permulaan Windows 8, sekaligus mengelakkan daripada sebarang aplikasi ditambah secara automatik padanya.
Kemudian, sekiranya anda ingin memasang sebarang aplikasi dan menambahnya pada skrin permulaan, anda boleh nyah-kunci akannya, dan kemudiannya menambah ia pada skrin permulaan Windows 8 anda.
Aplikasi ini amat berguna bagi mereka yang gemar memasang dan mencuba pelbagai perisian ataupun program pada komputer mereka.
Bagi mereka yang berminat, boleh memuat-turunnya secara percuma hari ini, dan menggunakannya bersama-sama Windows 8 anda.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News