KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 15 November 2012

Facebook Memperkenalkan Butang Share Untuk Pengguna Peranti Mudah-Alih


Pada era sosial masa kini, salah satu sokongan yang diminati ramai adalah kebolehan untuk berkongsi dengan pantas, dengan klik atau menekan satu butang sahaja. Dan mengambil perkara ini, setelah sekian lama, kini Facebook memperkenalkan butang Share pada web versi mudah-alih mereka.
Butang Share pada web versi mudah-alih merupakan salah satu perkara yang dinantikan sekian lama, dan mungkin dengan pengenalannya, kelak ia turut akan didatangkan pada aplikasi-aplikasi mudah-alih Facebook.
Seperti biasa, sokongan Share hanya akan diperlihatkan sekiranya pengguna yang berkongsi kemaskini tersebut menetapkannya sebagai Public, sekaligus menjaga privasi setiap pengguna.
Sebaik sahaja menekannya, pengguna akan dibawa kepada halaman khas, membolehkan anda menambah beberapa kata-kata, ataupun terus berkongsi melaluinya.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News