KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Friday 16 November 2012

Sony Bakal Memperkenalkan Pesaing iPhone Dan Galaxy S3 Pada Awal Tahun 2013


Sony boleh dikatakan menghasilkan antara telefon pintar yang berkualiti dan rekaan yang menarik. Namun, ia tiada sebarang keluarga utama yang bersaing secara terus dengan iPhone dan juga Galaxy S3 sehingga ke hari ini.
Tetapi ia mungkin berubah, dimana Sony dikatakan akan hadir dengan sebuah model peranti baru yang akan bersaing terus dengan iPhone dan juga Galaxy S3, dan mungkin akan diperkenalkan pada CES 2013 dan Mobile World Congress 2013 kelak, masing-masing pada awal Januari, dan penghujung Februari.
Dari segi rekabentuk dan juga binaan, Sony antara yang terbaik di pasaran, dengan akhir-akhir ini mereka memfokuskan kepada peranti yang kalis air dan debu.
Buat masa ini, peranti berspesifikasi tinggi daripada Sony adalah Xperia TL yang mana masih belum dilancarkan di Malaysia secara rasminya lagi.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News