KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 15 November 2012

Rockstar Mengeluarkan Video Trailer Kedua Untuk Grand Theft Auto 5

Setelah pelbagai paparan skrin baru diperlihatkan sepanjang minggu lepas dan minggu ini, kini seperti mana yang dinantikan, Rockstar telah pun mengeluarkan video trailerkedua untuk permainan mereka secara rasminya.
Tembak dari jet, lompat dari kapal terbangGrand Theft Auto 5 merupakan antara permainan yang dinantikan ramai pemain seluruh dunia, dengan konsep dunia permainan terbuka yang dibawa olehnya, pada GTA 5 kelak, ia bakal membawakan saiz dunia yang lebih besar, selain menyediakan lebih kawalan kenderaan oleh pemain padanya. Sebanyak tiga watak turut disediakan untuk dimainkan oleh pemain pada permainan tersebut.
GTA V bakal dilancarkan untuk PlayStation 3 dan juga Xbox 360 pada pertengahan pertama tahun hadapan. Perancangan untuk PC masih belum diumumkan oleh pihak Rockstar buat masa ini.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News