KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Monday 26 November 2012

AMD Mengumumkan AMD APU Siri-A Generasi Kedua Untuk Pasaran Malaysia


Pihak AMD Malaysia, kini secara rasminya telah pun mengumumkan cip pemprosesan generasi kedua untuk AMD APU Siri-A, sekaligus membolehkan para pengguna tempatan mendapatkannya dalam beberapa variasi dengan harga permulaan RM200 sehingga RM5001, bergantung kepada pemprosesannya.
Menurut pihak AMD, ia merupakan antara cip pemprosesan APU yang menawarkan penggunaan teras dan kelajuan lebih tinggi, sekaligus menawarkan prestasi dan grafik lebih baik berbanding cip pemprosesan lain pada harga sama di pasaran.
AMD APU terbaru ini membawakan sokongan empat-teras (Piledriver) yang mana membawakan kelajuan sehingga 4.2GHz, menggunakan infrastruktur FM2 yang serba baru, serta sesuai dijalankan pada Windows 8 mahupun Windows 7.
  • Prestasi komput lebih dari 700 GFLOPS3.
  • Frekuensi maksimum sehingga 4.2 GHz
  • Unit Pemprosesan Pusat (CPU) dengan perisian AMD OverDrive™ menawarkan prestasi meningkatkan kelajuan ekstrem sehingga 6.5 GHz4.
  • Dengan CPU dan Teknologi Teras Turbo 3.0 Unit Pemprosesan Grafik (GPU) AMD
Pengguna APU baru ini juga akan mendapat akses kepada AMD AppZone yang diumumkan dan dilancarkan baru-baru ini, dan memuat-turun pelbagai jenis aplikasi dengan mudah melaluinya.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News