KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Sunday 18 November 2012

Jadikan Halaman Tab Baru Pada Chrome Lebih Menarik Dengan Extension New Tab Page


Sebelum ini, kami pernah berkongsi akan salah satu extension untuk Chrome yang menjadikan halaman tab baru pada Chrome anda ringkas dan menarik, iaitu Currently, yang sekadar memperlihatkan masa dan cuaca sahaja. Tetapi bagaimana sekiranya anda ingin lebih maklumat interaktif pada halaman tab baru anda?
Salah satu extension menarik yang kami rasakan adalah New Tab Page, yang mana bukan sekadar memperlihatkan masa, tetapi turut sama menyertakan kemaskini daripada beberapa aplikasi untuk anda melihat ia dengan mudah pada halaman tab baru.
Melalui New Tab Page, ia bukan hanya sekadar memperlihatkan ikon-ikon aplikasi Chrome anda, tetapi turut sama menyertakan sebuah ruangan khas, membolehkan anda melihat kemaskini semasa daripada laman sosial (Twitter dan Facebook), selain membolehkan anda menambah sebuah nota ringkas, untuk mengingatkan anda sesuatu perkara.
Seperti biasa, New Tab Page ini boleh digunakan pada pelayar web Chrome anda, tidak kira pada Windows, Mac ataupun Linux.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News