KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Sunday 18 November 2012

Office Professional Plus 2013 Sedia Untuk Diuji Pengguna Windows 7 Dan 8


    Dengan pelancaran Windows 8 tempoh hari, semestinya ramai yang menantikan bilakah Microsoft Office 2013 akan diperkenalkan kepada umum. Kini, Microsoft telah pun memperkenalkan Microsoft Office Professional Plus 2013 versi ujian selama 60-hari, yang boleh dimuat-turun dan digunakan oleh semua.
Melalui edisi ujian ini, ia membawakan aplikasi Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Access, One Note dan juga Lync padanya, dan didatangkan dalam variasi 32-bit dan juga 64-bit.
Namun untuk menggunakannya, pengguna diperlukan untuk menjalankan sistem operasi Windows 7 atau Windows 8, dan tidak boleh digunakan pada XP mahupun Vista.
Bagi mereka yang berminat untuk mencuba sendiri aplikasi pejabat generasi baru daripada Microsoft, mungkin boleh memuat-turun Microsoft Office Professional Plus 2013 (Trial) hari ini, dan menggunakannya pada komputer anda.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News