KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Friday 16 November 2012

Skype 4.1 Diperkenalkan Untuk Linux – Membawakan Integrasi Akaun Microsoft


Skype untuk Windows dan juga Mac baru-baru ini telah pun memperkenalkan sokongan integrasi akaun Microsoft padanya, dan kini, pengguna Linux turut sama dapat menikmatinya, melalui Skype untuk Linux 4.1 yang sedia untuk dimuat-turun hari ini.
Perubahan ketara pada Skype 4.1 untuk Linux ini adalah integrasi akaun Microsoft, membolehkan para pengguna bersembang dengan rakan-rakan daripada Live Messenger dan juga Skype dengan mudah. Ini adalah lanjutan daripada Microsoft yang telah mengumumkan mereka akan mematikan perkhidmatan Windows Live Messenger, dan mengintegrasikan pada Skype.
Selain daripada itu, antaramuka untuk Skype juga menerima kemaskini kecil berbanding sebelum-sebelum ini. Bagi pengguna Linux, anda boleh mendapatkan Skype untuk Linux ini secara terus daripada halaman rasmi Skype.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News