KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Friday 16 November 2012

Asus Padfone 2 Mungkin Hadir Ke Malaysia Pada Bulan Ini?


Asus Padfone merupakan keluarga peranti gabungan tablet dan telefon pintar daripada Asus, dan baru-baru ini, mereka telah pun memperkenalkan generasi kedua peranti tersebut, dikenali Asus Padfone 2.
Sehingga ke hari ini, tiada sebarang tarikh rasmi bilakah ia akan dilancarkan di Malaysia. Namun, melalui kemaskini terkini di laman Facebook rasmi Asus Malaysia, mereka mengatakan, mereka berharap untuk melancarkan ia dalam bulan ini.
Dengan hanya lebih kurang 15 hari lagi sebelum tamatnya bulan ini, ia nampak tipis, namun segalanya mungkin berlaku. Sebelum ini, ketika hari pelancaran Padfone 2, Asus telah mengatakan mereka akan melancarkannya di Malaysia sebelum penghujung tahun ini, dan semestinya ramai yang akan bergembira sekiranya ia dilancarkan lebih awal.
Asus Padfone 2 dilengkapi dengan sistem operasi Android, dan didatangkan bersama-sama cip pemprosesan empat-teras 1.5Ghz Snapdragon S4, kamera 13-megapixel bateri berkapasiti 2140mAh, memori sebanyak 2GB RAM, serta skrin bersaiz 4.7-inci pada bahagian telefon pintarnya. Untuk bahagian tablet, ia dilengkapi dengan sokongan skrin 10.1-inci beresolusi 1280×800 pixel, serta bateri berkapasiti 5000mAh padanya.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News