KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 15 November 2012

Google Kini Memudahkan Pengguna Memasang Aplikasi Android Terus Daripada Google+


Google+, seperti semua sedia maklum merupakan platform sosial daripada Google, dan kini, selain daripada hanya mengintegrasikan sokongan sosial pada Play Store, Google turut sama menjadikan perkongsian pautan Play Store pada Google+ lebih interaktif lagi.
Daripada kemaskini yang diperkenalkan, kini apabila seseorang berkongsi pautan aplikasi daripada Play Store, Google+ turut menyertakan sokongan untuk memasang terus aplikasi tersebut pada peranti pengguna.
Sebaik sahaja butang “Pasang” diklik, ia membawa pengguna terus kepada halaman aplikasi di Google Play Store, serta membuka tetingkap pemasangan aplikasi, membolehkan pengguna memilih peranti yang ingin dipasang dengan aplikasi berkenaan.
Buat masa ini, hanya aplikasi Android sahaja disokong, dan mungkin pada masa akan datang, Google mungkin akan memperkenalkannya untuk produk lain, seperti Chrome dan sebagainya.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News