KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Friday 16 November 2012

Google Maps Untuk iOS Kini Dalam Ujian


Wall Street Journal, hari ini melaporkan yang mana Google telah pun mula menguji aplikasi pemetaan mereka untuk iOS, dan sedang dalam fasa terakhir sebelum ia dihantar untuk pengesahan daripada Apple di AppStore.
Ia dilaporkan yang mana aplikasi pemetaan Google untuk iOS ini kelak akan menyertakan sokongan navigasi turn-by-turn, membolehkan pengguna menggunakannya sebagai GPS ketika bergerak. Sekiranya ia membawakan pelbagai fungsi menarik, semestinya kita akan dapat melihat Google Maps mendapat perhatian ramai pengguna, apatah lagi dengan data pada Google Maps yang lebih lengkap berbanding Apple Maps.
Selain daripada Google, Nokia juga baru-baru ini telah mengumumkan sokongan aplikasi HERE untuk iOS. Walaupun ia masih tidak diketahui sama ada kedua-duanya akan melepasi pengesahan AppStore ataupun tidak, tetapi, semestinya perkembangan ini akan mengembirakan para pengguna iOS secara keseluruhan.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News