KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Sunday 1 April 2012

[MALAY] Antaramuka Timeline Diperkenalkan Untuk Facebook Pages



Akhirnya, walaupun Facebook masih tidak mengaktifkan antaramuka Timeline untuk pengguna Facebook biasa, bermula hari ini, Facebook telah pun mengaktifkan antaramuka Timeline untuk semua Facebook Pages, sekaligus memperlihatkan perubahan besar dari segi susun atur dan juga cara komunikasi bersama jenama dan organisasi yang lebih mudah lagi.

Jikalau sebelum ini, beberapa halaman menyediakan halaman khas untuk para pengguna singgah terlebih dahulu sebelum dapat mengakses Wall dan sebagainya, kini perkara itu tidak lagi diperlukan, dimana sebuah gambar khas boleh dimuat-naik, serta mengukuhkan lagi penjenamaan sesuatu organisasi atau syarikat padanya.

Pengguna pula, dengan lebih mudah, tidak perlu menghantar emel dan bersusah payah mencari cara hubungi sesuatu syarikat dan sebagainya, dimana mereka boleh lakukannya terus melalui pilihan Messages yang kini turut boleh dihantar kepada pemilik Facebook Pages.







































Jadi, sekiranya anda terjumpa sesuatu halaman Facebook Pages dengan rekabentuk yang menarik, jangan lupa berkongsi bersama kami.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News