KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Saturday 28 April 2012

[MALAY] Telefon Pintar Galaxy Baru Akan Dijana Oleh Cip Exynos 4 Quad 1.4GHz



Selain daripada mengeluarkan peranti mudah-alih, Samsung juga merupakan pengeluar komponen dalaman untuk peranti mudah-alih, termasuk salah satunya adalah cip pemprosesan. Kini, dengan seminggu lagi untuk pelancaran peranti mereka, Samsung telah pun mengumumkan Galaxy baru mereka kelak akan menggunakan cip pemprosesan Exynos 4 Quad padanya. kelak.

Melalui cip pemprosesan baru ini daripada Samsung, ia membawakan kelajuan operasi sehingga 1.4GHz untuk setiap teras, dimana melaluinya, membolehkan para pengguna menonton dan merakamkan video 1080p pada kadar 30fps, serta membawakan tenaga lebih dua kali ganda berbanding cip versi sebelumnya serta membawakan penjimatan kuasa sehingga lebih 20%.

Selain daripada digunakan pada “The Next Galaxy”, Samsung juga dijangka akan menggunakan cip ini pada pelbagai peranti Galaxy lain yang dikeluarkan oleh mereka pada tahun ini.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News