KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Tuesday 10 April 2012

[MALAY] Gambar Sekitar Ibu Pejabat Apple



Jikalau semua sedia maklum akan bagaimana lokasi disekitar pejabat Google kelihatan, malah boleh dilawat semua melalui sokongan StreetView, masih ramai yang tetanya-tanya bagaimanakah pejabat Apple kelihatan, dan ramai yang ingin ketahui apakah rupa pejabat disebalik gergasi teknologi yang menghasilkan pelbagai peranti yang kini menjadi antara pilihan utama pengguna.

Melalui laman AppleGazette, mereka berkongsikan beberapa gambar disekitar pejabat dan bangunan Apple yang dikumpulkan dari sekitar web, sekaligus memberikan idea bagaimanakah kawasan sekitar bangunan Apple kelihatan.


Penyambut Tamu




Kedai Barangan Apple


Kedai Barangan Apple


Kedai Barangan Apple








Tandas Lelaki


Kafeteria


Tempat Rekreasi


Bilik Mesyuarat


Makmal Ujian Wireless

Semestinya perkara ini mungkin akan berubah tidak lama lagi dengan Apple yang kini dalam pembangunan ibu pejabat baru mereka yang berbentuk piring terbang, yang semestinya akan menyertakan pelbagai rekabentuk baru yang lebih menarik lagi.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News