KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 5 April 2012

[MALAY] Chrome WebStore Membawakan Sokongan Trending



Salah satu kelebihan pada Google Chrome adalah sokongan Chrome Webstore padanya. Hari ini, nampaknya Google telah menambah sokongan baru pada Chrome Webstore mereka, membolehkan para pengguna melihat aplikasi apakah yang sedang hangat dimuat-turun dan digunakan oleh para pengguna Chrome seluruh dunia, melalui pautan dinamakan Trending.



Melaluinya, ia akan memudahkan para pengguna Chrome menemui aplikasi mahupunextension untuk Google Chrome yang popular dan hangat dimuat-turun pada sesuatu hari, sekaligus membolehkan mereka mencubanya dan menggunakannya sekali.

Selain daripada itu, Chrome WebStore juga turut kini memudahkan para pengguna melihataplikasi dan extension dengan sokongan luar-talian, dan membolehkan para pengguna mengetahui apakah aplikasi yang boleh digunakan tanpa rangkaian internet.

Selain daripada itu, ketika menemui pihak Google Malaysia tempoh hari ketika pelancaran YouTube Malaysia, ia turut diketahui yang mana Chrome WebStore yang memfokuskan pengguna Malaysia akan dilancarkan tidak lama lagi. Buat masa ini, Chrome WebStore versi tempatan telah pun diperkenalkan kepada para pengguna Indonesia.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News