KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Sunday 8 April 2012

[MALAY] Google+ Berkembang Secara Positif – Melihat Peningkatan Sebanyak 27% Pada Bulan Mac



Dari hari ke hari, nampaknya, laman sosial daripada pihak Google, iaitu Google+ memperlihatkan peningkatan positif, dengan angka pengguna yang aktif semakin bertambah. Sebelum ini, ketika mengeluarkan laporan setelah setahun beroperasi dibawah Larry Page, Google+ dikatakan mempunyai lebih 100 juta pengguna, dan kini ia disokongn dengan data memperlihatkan Google+ meningkat lebih 27% pada bulan Mac sahaja.



Kami sendiri mendapati yang mana angka pengguna aktif pada laman sosial Google tersebut semakin bertambah dari hari ke hari. Berkemungkinan kerana beberapa perubahan yang tidak disukai pada Facebook, mahupun perbincangan yang lebih menarik pada laman Google+.

Dalam usaha untuk mempromosikannya sendiri, Google telah bekerjasama bersama beberapa orang artis diseluruh dunia, dan sokongan Hangout padanya memberikan salah satu nilai tambah dalam komunikasi dikalangan pengguna. Buat masa ini, para pembangun hanya menantikan Google mengeluarkan API penuh untuk laman sosial mereka, dan kelak mungkin kita akan dapat melihat peningkatan yang amat positif selepasnya.

Jadi, apa pendapat anda berkenaan dengan laman Google+?

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News