KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Thursday 29 March 2012

[MALAY] Temple Run Dilancarkan Secara Percuma Untuk Pengguna Android



Temple Run merupakan salah satu permainan yang popular pada platform iOS, yang mana telah dimuat-turun sebanyak lebih 40 juta kali oleh pengguna seluruh dunia. Dan kini, hari ini pembangun Temple Run secara rasminya melancarkan permainan tersebut pada plaform Android.



Melalui Temple Run, ia membawakan permainan dengan latar permainan seumpama carian purba dan harta khazanah, dimana pemain memainkan watak untuk melarikan diri daripada Evil Demon Monkey, dan dalam melarikan diri pemain dikehendaki mengumpulkan markah dan pada masa yang sama menguji tindakan refleks anda dengan pantas.

Menariknya untuk pengguna Android adalah dimana permainan ini ditawarkan secara percuma melalui Google Play. Namun untuk mendapatkan kuasa tambahan, atau ingin menghabiskan permainan dengan lebih pantas, para pemain boleh membeli beberapa perkara tambahan untuk watak mereka melalui sokongan pembelian terus melalui permainan tersebut.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News