KAMI MENGHADAPI MASALAH YANG AGAK BESAR DIANTARA KREW KAMI.......MASA DEPAN AZMIR NEWS TERUMBANG AMBING....TAPI APAKAN DAYA...KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....KAMI MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KESULITAN YANG DIALAMI...

20/01/2013
Afnan Hairi
Co-Founder Azmir News











































Tuesday 13 March 2012

[MALAY] (Ura-Ura) CNN Ingin Membeli Mashable Pada Harga $200 Juta?

Bagi para pengguna internet yang gemar mengikuti berita-berita berkaitan dengan media sosial, mungkin laman Mashable sesuatu yang tidak asing bagi anda. Mashable telah mula beroperasi sejak daripada 2005, dan sejak daripada itu telah berkembang dengan pesat. Dan menariknya, kini ura-ura awal mula mengatakan laman tersebut bakal dibeli oleh CNN pada harga $200 juta.

Buat masa ini, kedua-dua pihak, iaitu CNN dan juga Mashable tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berkenaan dengannya. Menurut Reuters, berkemungkinan ia akan diumumkan secara rasmi pada hari Selasa ataupun pada Rabu kelak.

Mashable kini mempunyai lebih daripada 50 juta pengunjung setiap bulan, yang mana memfokuskan kepada pelbagai berita-berita berkaitan media sosial, dan telah bekerjasama dengan CNN untuk sekian lama, dalam bertukar berita, dan sebagainya.

Dan semestinya kerjasama ini bakal menguntungkan kedua-dua pihak, sekiranya benar. Sama-sama kita nantikan komen rasmi kedua-dua pihak, dan mengetahui adakah perkara ini sahih ataupun tidak.

Jika Suka,Tidak Berpuas Hari, Tak Minat Sila Komen

HTML Comment Box is loading comments...

Popular Posts

Copyright © 2013 Azmir Zawawi. Powered by Blogger.
 
© Copyright 2013 Azmir News
Fully Design by Crew of Azmir News